top of page

POLITICA DE RETUR

Satisfacție garantată 100%

​

Ne dorim să fiÈ›i pe deplin mulÈ›umit atunci când achiziÈ›ionaÈ›i produse online de la IDASPA.RO iar dacă nu sunteÈ›i încântat de produsele cumpărate, le puteÈ›i returna* È™i noi vă vom înapoia contravaloarea acestora.

​

IDA SPA face eforturi permanente pentru a păstra acurateÈ›ea informaÈ›iilor din prezentările de pe site. Rareori acestea pot conÈ›ine mici inadvertenÈ›e: fotografia are caracter informativ si poate contine È™i poate conÈ›ine accesorii neincluse în pachetul standard, culoarea poate fi diferită, unele specificaÈ›ii pot fi modificate de producător fără preaviz sau pot conÈ›ine erori de operare informativ È™i poate conÈ›ine accesorii neincluse în pachetul standard, culoarea poate fi diferită, unele specificaÈ›ii pot fi modificate de producător fără preaviz sau pot conÈ›ine erori de operare.

​

Va stăm oricând la dispoziÈ›ie pentru eventuale clarificări È™i soluÈ›ionări ale sesizărilor dumneavoastră, la adresa de email contact @idaspa.ro

​

Pentru returul TOTAL sau PARÈšIAL al unei comenzi, trebuie să înregistraÈ›i o cerere de returnare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveÈ›i disponibil, butonul Retur, in josul paginii. După înregistrarea cererii de retur, primiÈ›i din partea unui operator indicaÈ›iile necesare (confirmarea acceptării returului conform condiÈ›iilor afiÈ™ate pe site, modalitatea de returnare, adresa pentru retur, notificările cu privire la returul sumei achitate, etc.) pentru efectuarea returului (primiÈ›i răspuns la emailul trimis, va rugăm să verificaÈ›i È™i folderul spam al emailului dumneavoastră).

​

IDA SPA va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepÈ›ionării bunurilor, suma înapoiată nu conÈ›ine taxa de transport.

​

 

RETUR TOTAL

​

În cazul în care clientul returnează toată comanda, IDA SPA va returna contravaloarea produselor comandate. AtenÈ›ie, costul de transport pentru returul produselor către IDA SPA va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menÈ›ionate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.

​

 

RETUR PARÈšIAL

​

În cazul în care clientul returnează parÈ›ial È™i păstrează unul sau mai multe produse, IDA SPA va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreÈ™te să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentru expediÈ›ie. AtenÈ›ie, È™i în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menÈ›ionate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.

​

Va rugăm să ambalaÈ›i cu grijă produsele returnate, IDA SPA nu va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.

​

Dacă doriți să primiți detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați la adresa de email contact@IDASPA.RO.

​

Dreptul de retragere È™i exceptările prevăzute  de lege

​

Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului IDASPA.RO. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică de la sediul IDASPA.RO produsele comandate și achitate.

 

CONFORM OUG NR. 34/2014 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR ÎN CADRUL CONTRACTELOR ÎNCHEIATE CU PROFESIONIȘTII

​

“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități È™i fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

​

Ca atare, consumatorul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate È™i plătite prin site, să notifice înscris SC TAILORED WELLNESS SRL înregistrând cererea de retur folosind butonul → Returnează produse din comandă ← (disponibil în contul de client, la secÈ›iunea Comenzi, în istoricul comenzii) sau prin trimiterea unei solicitări prin email la adresa contact@IDASPA.RO în care să informeze asupra deciziei sale de a renunÈ›a la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume. SC TAILORED WELLNESS SRL are obligaÈ›ia să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate, dar nu înainte de data recepÈ›ionării bunurilor.

​

*Consumatorul nu poate denunÈ›a unilateral (nu poate returna), în condiÈ›iile art. 16, lit. c), d), e), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume:

c) furnizarea de produse confecÈ›ionate după̆ specificaÈ›iile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (ex Serumul personalizat Codage);

d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

 

Diminuarea valorii bunurilor returnate conform OUG NR 34/2014 Art. 14, Alin. 3

​

Consumatorului i se oferă dreptul de a se retrage (dreptul de retur) în cazul achiziÈ›iilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, tocmai pentru că nu are posibilitatea de a vedea produsele înainte de încheierea contractului, din acelaÈ™i motiv i se permite să testeze È™i să verifice produsele pe care le-a cumpărat în măsură în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile È™i modul de funcÈ›ionare al acestora.

​

Astfel, pentru a stabili natura, caracteristicile È™i modul de funcÈ›ionare al acestora, consumatorul trebuie să le manipuleze È™i să le inspecteze la fel cum i s-ar permite într-un magazin fizic.

​

Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:

​

  • ruperea sigiliilor È™i a etichetelor produsului;

  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;

  • zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanÈ›e externe;

  • desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;

  • desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curățenie, a produselor pentru copii È™i nou-născuÈ›i, sau a lenjeriei intime.

​

Atunci când la recepÈ›ionarea returului se constată faptul că produsul prezintă urme de folosință ce pot cauza diminuarea valorii, produsul este trimis furnizorului spre verificare pentru a constata dacă a fost manipulat corespunzător, iar valoarea finală se stabileÈ™te în funcÈ›ie de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite È™i a manoperei de recondiÈ›ionare sau ca diferenÈ›a dintre valoarea iniÈ›ială a produsului nou È™i valoarea de revânzare a produsului folosit. Diminuarea valorii produsului returnat în funcÈ›ie de deteriorarea acestuia poate fi făcută până la 90% din valoarea iniÈ›ială.

 

Returnări

​

Dacă aveÈ›i o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Vânzări, aveÈ›i posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, È™i vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucÈ›iunile de returnare.

bottom of page